torsdag 3 mars 2011

Ledig dag!!

Idag har barnen och jag varit lediga!! Härlig känsla! Även om vädret var aningen tråkigare idag än igår så har vi haft det bra! (Igår var det ju helt underbart ute!!)

På förmiddagen hade Buster tid hos tandläkaren!! Han var lite osäker och orolig för om det skulle göra ont... Men jag förklarade att det absolut inte var någon fara!
Han var sååå duktig! Tandläkaren tyckte att han hade otroligt fina tänder! Fanns inte tendens till Karius och Baktus där inte!! Fint bett också och frågade om han ens hade sugit på napp. Det var ju tur att vi plockade bort den redan vid 2-års åldern då!!
En stolt Buster fick ett par häftiga tatueringar och en tandborste efteråt!! Mammas rediga kille!

Sen åkte vi in till knalleland! Vi tvättade bilen på Qlean vilket barnen tycket var kul! Sen blev det lite mer shopping igen...
Mollys fodrade regnjacka har gått sönder så jag köpte en ny till henne. Det blev även varsin tröja, varsin keps och varsin scarf!
Åkte därefter till det nya stora varuhuset som kommit till stan! City Gross! Tänkte när jag parkerade bilen...SHIT! Vad fan gör jag här med 2 barn, själv och dessutom mängder med folk??? Men båda ville sitta i kundvagen och hela besöket gick superbra!! INGET gnäll eller tjafs alls! Skönt!
Det blev lite bra fynd bla semlor som vi sedan åkte till morfar och fikade upp!! MYSIGT!!

En härlig dag med barnen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)