torsdag 10 mars 2011

Mia Skäringer


Igår kväll var jag och min älskade man först på Babbel och åt tapas!! Väldigt gott och trevligt!
Tiden rann iväg och vi fick lite brottom till Åhaga för att se på Mia Skäringer!
När vi hade hittat våra platser kom helt plötsligt min bror och Cajsa och satte sig bredvid oss!! Jag fattade ingenting!! En underbar överraskning!! Björn visste tydligen om detta, den lille luringen!

Mia Skäringer var SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ bra!!!!!!! Det var absolut det bästa jag sett tror jag! Snacka om att bjuda på sig själv! Hon kom inspringande i bikini och slog sig på magen så det dallrade, ett maglyft skulle behövas sa hon! Magen ser ju så ledsen ut!
Det går inte återberätta eller förklara med ord! Hela pjäsen var helt fantastisk!!! Jag skrattade nästan konstant i 2 timmar!! Det var så bra, oerhört bra! Hon var rolig och allvarlig på samma gång. Hur kan man lyckas få till det så som hon har fått? Mycket sevärt helt klart!!
Mia Skäringer, en fantastisk kvinna!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)