tisdag 8 mars 2011

Tror inte jag är ensam



....med att börjat få vårkänslor!! Vi har ju haft några helt fantastiskt härliga dagar!!

Dessa bilderna tog jag i helgen som var undertiden som Buster åkte iväg på fyrhjulingen med pappa och Robban!! De var nog ute och åkte i 1,5h!! Buster tyckte givetvis detta var riktigt kul!

Molly och jag tog en fika på altanen och gungade och gick och skrotade ute en stund!! UNDERBART!! Kändes som vår i luften!

Vad har vi gjort annars? Tycker jag aldrig hinner uppdatera här så ofta som jag kanske vill. Jobb och faktiskt lite träning i mellanåt! Har haft 2 prov veckor på onyx nu!! Kanonbra ställe med barnpassning och många bra träningspass på bra tider!

I söndags jobbade jag delad tur. Alltså 7-11 och sedan 16.30-21.30. Björn och barnen åkte iväg på kalas till Ängelholm och när jag hade jobbat klart första passet åkte jag hem och bakade bullar, dammsög, skurade golvet och gick ut en långpromenad på över en timma!! Såå skönt! Hög och bra musik i öronen och blå himmel ute! Mmm, detta vill jag göra oftare!

Japp, det var en liten uppdatering härifrån! Hoppas det inte dröjer lika länge till nästa gång.

I morgon är en dag att se fram emot! Först jobb sen restaurangbesök och Mia Skäringer med min älskade man!! :-)

1 kommentar:

  1. Jag får också vårkänslor! Nu syns det ju hur hemska fönstren är när solen lyser in!
    Ha det så jättekul på Åhaga ikväll!
    Kram mamma

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)