torsdag 17 mars 2011

Gårdagen!


Igår kväll när jag skrev var jag jättetrött och var redo för att lägga mig. Därför får det bli en liten fortsättning nu!!

När min älskling kom hem hade han med sig en vacker blombukett!! Han vet precis vad jag gillar! Men...jag erkände att jag tyckte det var lite trist utan något paket...jag skojade med honom och frågade om jag skulle få paketet i morgon!!

Efter en lång stund kom Buster med ett paket! Grattis mamma!!
Åååå!! Jag öppnade och det innehöll en jättefin klänning från Odd Molly!!


Tyvärr, så satt den inte jättebra på mig...kände att jag inte kommer att trivas i den då. Så idag ska jag byta till nått annat...

Jag är lite sugen på att byta till en klänning från Desigual istället.
Och då menar jag den här:


Vad tycker du? Jag gillar verkligen denna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)