tisdag 22 mars 2011

Mycket


Hej på er! Har velat uppdatera här men har inte orkat. I söndags eftermiddag när jag kom hem ifrån jobbet kände jag mig totalt utmattad, orkeslös, hade ont i kroppen och frös! Jag hade feber, 38,7. Inte konstigt att jag inte mådde bra!
Jag la mig i soffan och låg stilla i flera timmar! Min älskling servade mig med alvedon, vatten och extra filtar! Snäll han e!

Igår hade jag 39,2 när jag vaknade på morgonen... Herregud, jag har nog inte haft så hög feber på flera år! Jag som aldrig är sjuk!! Jag får inte så lätt feber heller, så var det även när jag var liten. Därför har jag vart mer död än levande dessa dagar!
Men det går mycket sjukdomar nu! Tycker var och varannan person är sjuk nu!

Helgen som varit då?? Vad har vi gjort? Jag jobbade både lördag och söndag. Lördagen utnyttjades efter jobbet genom att gå på spa, sedan god mat på Thai Silk och därefter bio med älskade Cajsa! Helt plötsligt kändes det inte som en jobbhelg! Så här borde man göra oftare! Hitta på lite kul även fast man jobbar!

Björn och barnen åkte till Ikea på lördagen och kom hem med en ny säng till Molly!! Har tänkt köpa det länge till henne nu! Tycker hon har växt ur den andra växasängen! Den var alldeles för smal! Men nu har hon fått en fin säng lilla stumpan!

Längtar så efter våren nu!! Har köpt nya fräscha handdukar till toaletten från pip!
Även där kan det väl få bli lite vårfint! Av mitt presentkort som jag fick när jag fyllde år har jag köpt denna fina bakform!! Buster ville baka tigerkaka igår... men det fanns det tyvärr ingen ork till. Nu ska jag krya på mig så jag kan göra en fin sockerkaksros!! Kul att bjuda när det ser så fint ut!!

2 kommentarer:

  1. Åhh PIP har ju så mycket fint! Blev allt lite avis nu ;-) Hoppas du kryar på dig snart.

    SvaraRadera
  2. Tack...jag hoppas aoxå jag blir bra snart!!
    Ja, visst har de fina saker!! Köpte dessa på Trandareds Blomsterdesign! Kunde inte låta bli!! :-)
    Har även pip:s morgonrock nu mera som jag varmt kan rekomendera!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)