lördag 26 februari 2011

shopping!!

Idag var jag en sväng på Borås Second Hand på morgonen. De hade inte så mycket roligt men jag köpte mig en STOR glasburk!! Tänkte, att den kan jag ha lite sockerringar i!! Så det har det bakats här hemma nu i em!! Molly hjälpte mig så bra! Hon rullade bajskorvar sa hon!! Misstänker att hon blivit lite fixerad av det nu när hon är så gott som blöjfri! Hon säer ofta bajskorv inne på toaletten!! :-)

Hittade även en jättesöt liten bikini inne på Lindex till skruttan! Lika bra under tiden de finns kvar att köpa! När väl badsäsongen är här....är de väl slut!

Kände för att visa min lilla vägg mellan köksfönsrena nu! Det har blivit ett litet lift! Innan hängde det bara en liten klocka med en lång dinglande sekundvisare! Detta blev bättre!! Enligt mig iallfall!!! Ja, även Björnen gillade det faktiskt!! :-)

Molly manekängar med sin nya bikini

Molly hjälper till i köket

Min lilla STORA burk med sockerringar i!

min nya klocka och trådhylla

1 kommentar:

  1. Så jättefint det blev i köket med den nya hyllan! Mycket roligt du har lagt i hyllan också! Vilken fin glasburk du har hittat också, det är roligt med lite gammalt bland allt nytt. Måste bara säga också att Molly var så fin i sin bikini! Inte illa att prova bikini i februari! Men det kan ju vara så att de försvinner!! Jättesöt var hon i den!! Lilla godingen!
    Kram mamma

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)