fredag 25 februari 2011

Sjuk


Igår hade jag ju tänkt att träna...så blev det inte. Jag vågade inte gå och slita ut mig för jag kände mig inte hundra i kroppen. På väg att bli förkyld och få halsont. Men mamma kom hit ändå!! Vi fika med barnen och badade dem! När de hade somnat så åt vi lite i lugn och ro och pratade! Det var skönt att ha henne här. Tacksamt med lite hjälp med barnen när jag själv inte kände sig riktigt bra! Björn hade fullt upp med jobb hela kvällen, stackarn!

Idag är jag hemma ifrån jobbet. Jag var helt tjock i näsan och halsen skavde när jag vaknade! Jag tänkte först att jag kanske skulle gått och jobbat ändå. Men nej??!! Varför?? Jag kan inte minnas när jag stannade hemma från jobbet sist! Är sällan sjuk, så jag stannade hemma med gott samvete!
Barnen är på dagis så jag har sovit ut och ätit frukost i lugn och ro! Nu blir det en riktig slappadag resten av denna dagen!

Titta vilka fina tulpanisar jag har!! Fick dessa levererade nu på morgonen!! Har beställt av lille R, som de säljer till klassresa! De är från tulpankungen och kommer nog stå sig ett tag!!! Kul!!

2 kommentarer:

  1. ÅÅ vad glad jag blev av din fina kommentar :) Vilka underbara godingar du har, hoppas du haft en bra dag och får en fin helg!

    Kram M

    SvaraRadera
  2. Hej hjärtat! Ja det var roligt att stanna några timmar med dig och barnen. Molly som så gärna ville bada! Härligt, vi ska göra mer sånt här när vi flyttat hem igen! Jag lovar! Puss o kram och ha en härlig helg! Kram mamma

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)