torsdag 10 februari 2011

SEMESTER!


Nu har 2 veckor gått!! Vi har haft en helt fantastiskt ljuvlig semester i Dominikanska republiken hela familjen!
TOTAL LYCKA!!
Att få stiga upp på morgonen, se klarblå himmel, och veta att stranden ligger 30 sekunder bort är en skön känsla! Barnen och vi har älskat detta kan jag lova! Det har badats i massor, vi har solat, druckit pina colada och margaritha vid poolen, åkt på utflykter, gått och strosat, byggt sandslott, dansat och ätit gott!!!
Att bara vara och slippa alla måsten! Så här borde det vara jämt!! :-)
Ett litet bildbevis på hur vi haft det bjuder jag gärna på!










3 kommentarer:

  1. O vad underbart att läsa vännen, precis så livet ska vara. Jätte fina bilder, barnen ser så glada ut.
    Vi är i Borås just nu, kom igår em o jag måste åka i morgon bitti igen. Barnen o Jerry stannar till söndag men jag ska jobba hela helgen. Så denna gången hinner jag inte träffa någon, men vi måste ses snart igen.
    Jag fick det där heltids jobbet jag pratade om så från den ena dagen till den andra jobbar jag nu heltid. Kramar vännen

    SvaraRadera
  2. Ser helt underbart ut!! vill se mer bilder! du får visa när vi ses!! hoppas vi ses snart!!
    På fredag kan blir lite svårt för då ska vi till leos lekland, kai är hemma och sen ska vi äta på mc donalds... sen är väl barnen helt slutkörda misstänker jag.
    nästa fredag kan vi!!!!! puss

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)