fredag 26 mars 2010

VÅR!!!!!!

Välkommen underbara vår!!! Vilket väder vi har haft idag! Helt otroligt!! Mätaren visade på 16 grader på väg hem ifrån jobbet idag!!!! Var bara tvungen att åka förbi blomsteraffären och handla lite!!! Fick en rejäl dos av vårkänslor så jag köpte blommor att ha utanför på trappan och så blev det även en annan liten favorit!!! En mårmacka som ska få stå i mitt vardagsrumsfönster!
Blommorna planterade jag så fort barnen och jag kom hem. Kunde inte låta bli det....känns ju som evigheter sedan man gjorde fint därute. Har ju varit "lite" snö och is i vägen ett bra tag!!!!

Nu står min älskling ute på altanen och har dragit fram grillen! Här ska ätas en god köttabete med hemmagjord potatissallad!! Vin slinker det nog också ner skulle jag tippa på!!
Bra start på denna helg! Ledig är jag med...tur är väl det för i morgon ska jag först till frissan och på kvällen blir det 30-års fest!!! Yippie!!!

1 kommentar:

  1. Ja nu är våren verkligen här, idag känns det dock lite trist, men igår.. wow!!
    Gött med grillat o viiiin!!! :)
    Hoppas kvällen blir kanon!! Kram

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)