tisdag 30 mars 2010

Påskfest




Idag hade våra älskade ungar påskfest på dagis!! Återigen säger jag att personalen gör så mycket för barnen!! Väldigt kul!! Molly ville absolut inte ha på sig sjal runt huvudet!! Vem kom på den dumma idên tänkte hon nog!!! :-) Men hon blev såklart söt iallafall!!!
På torsdag blir det nog någon liknande utstyrsel få då ville "moffa" träffa sina barnbarn så de kan leta påskägg som påskharen har lagt hemma hos honom och Eva!!!! Sen blir det nog även lite god mat för oss vuxna kan jag tänka mig!

Kan även berätta en annan rolig hemlighet!! En hemlighet som vi har börjat dela med oss av till både familj och en del vänner!
Vi ska gifta oss!!!!!! Är sååååå glad och vi pratar om ideer och andra saker som berör bröllopet varenda dag! Massa rolig planering har vi framför oss. Vi ska ha ett bröllop som vi alltid har pratat om. Det kommer att bli ett borgerligt bröllop på Getterön. Om solen vill visa sig den dagen vilket vi önskar, så kommer vi att viga oss ute! I början på september borde ju vädret fortfarande hålla i sig...!!!
Vi tar gärna emot tips och ideer om någon har något kul att dela med sig av!

6 kommentarer:

  1. Åhh vad roligt!!!
    Blir jätte glad för eran skull :-)

    SvaraRadera
  2. Jag är så glad för er skull vännen!!!! Många kramar

    SvaraRadera
  3. Åh så roligt!!! Du kommer bli en så vacker brud! Ser fram emot att få se en massa kort sedan ;-)

    kram

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Va underbart med bröllop i Varberg, jag o min man gifte oss där i slutet på augusti 2008 och vi hade kanonväder just den dagen - det får ni säkert också!

    Ha det så bra, hälsningar Sara. (Johans syster)

    SvaraRadera
  5. Grattis till det kommande bröllopet.
    Jag tror helt klart att solen kommer skina den dagen & extra mycket på er två!

    SvaraRadera
  6. Åhh vad roligt!!! :) Vill också juuuuuuuuu :)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)