tisdag 9 mars 2010

VAB

Ja, i helgen var jag ute med mina jobbarkompisar!!! Det var huuuur kul som helst! Första groggen fick jag i handen kl 14!!
På kvällen blev det både bowling och underbart god mat på brasseriet! Sen var det dans kvällen lång!!! Skitkul hade vi verkligen!!!

Igår och idag har jag fått vabba för lilla Molly. I söndags när jag kom hem ifrån jobbet såg jag att hon inte alls såg kry ut. Den där förkylningen ville inte ge med sig!
Hon hade blivit svullen under ögonen och hade feber igen.
På vårdcentralen sa de att det bara var en rejäl förkylning. Vi fick mer alvedon, bricanyl och nässpray till henne. Idag har hon varit piggare och jag tror att febern har gått bort. I morgon är jag ledig så det är ju bra med en till dag utan dagis!

Får se vad vi hittar på... Idag blev det en härlig promenad i solen! Molly satt nöjd i vagnen och Buster gick jätteduktigt bredvid. Gud va mysigt det var! Vi pratade en massa om varför snön smälter och att det blir till vatten! Han är så stor nu min Buster! Det är kul att kunna föra ett samtal med honom!!! Att han förstår vad jag menar.
Ännu roligare blir det sen när även lilla snuttan kan snacka!! Då får de helt plötsligt så mycket mer gemensamt...eller inte...Ja, inte vet jag!?

Hur som helst så avslutade vi våran promenad med lite fika på altanen!! Vi satt på rad...lutade mot husväggen och njöt av solens härliga strålar! Vilket väder vi har haft!! Hoppas våran vill komma nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)