tisdag 16 mars 2010

MIN dag!

Idag har jag blivit 1 år äldre! Känner mig inte särskilt äldre än jag gjorde igår precis... I helgen hade vi ju kalas men ikväll fick jag lite besök igen! Det var mamma och Lars, mormor och morfar som kom! Vi hade riktigt trevligt och åt god kvällsmat ihop! Fick ett helt fång med underbara tulpaner och även en jättefin hortensia! Pengar fick jag också att handla något fint för!! Hmm... får se vad det kan bli! Är nog inte så svårt att hitta något... Av min älskling fick jag ett jättefint linne från Odd Molly!! ÅÅ vad jag älskar honom! Att han kunde räkna ut att jag gärna ville ha det!

Har fått en massa gratulationer idag av vänner!! Känns ju inget särskilt med att ha födelsedag såhär på vuxnare dar men ändå väldigt kul att se så många har kommit ihåg mig!






1 kommentar:

  1. Grattis en dag för sent vännen. Härligt att du fick en fin dag. Vi ses om ca en vecka, ska bli super att ses igen. Kramar

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)