lördag 20 mars 2010

Mera Leila!!!


Yippiee!!! Min favorit bakbok här hemma är utan tvekan Leilas "A piece of Cake"!!
Jag har använt den boken hur många gånger som helst! Det är min bibel i köket!! Nu upptäckte jag precis att hon snart kommer med en ny bok! Det är en uppföljare efter den!!! Denna heter "One more slice" och kommer komma nu i vår!
Man får lära sig hur man bakar sitt eget surdegsbröd, gör hembakad pizza och man lär sig göra sin egen pasta från grunden. Dessutom är det mängder av smarriga recept på brownies, pannkakor och vofflor mm!! Man får 224 sidor fyllda med 180 recept och vackra bilder!
Jag ser verkligen fram emot ett premiärbak med denna bok!

2 kommentarer:

  1. Håller med!!! Den kommer definitivt in i mitt kök med :-) Kram

    SvaraRadera
  2. Leila är underbar:-)
    Jätte skojig blogg att läsa!!

    Kram Kram
    Veronica

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)