fredag 5 mars 2010

En sjuk Molly...

nu har vi varit hemma i 2 dagar. Börjar bli lite långrandigt... Tyvärr är det inte mycket att göra åt efterosm Molly har varit febrig, haft en envis hosta och näsan rinner konstant på henne. Stackars lillan! Vi har gjort en massa här hemma på dagarna för att göra dem tillfreds. Pärlat, målat, bakat kakor, byggt koja, sjungit barnvisor, fikat och ja...jag har säkert glömt något.
Men ikväll ska jag få komma hemifrån lite. Ska bli väldigt skönt även om det är mysigt att vara ledig och hemma med barnen.

Jag ska ut och bowla med jobbet i kväll!!! Sedan väntar brasseriet med god mat och dryck! Vi är flera som har laddat inför detta så det ska bli sjukt roligt!!!!
Förfesten börjar hos Cajsa. Då ska det blandas grogg kan jag lova!

Vill även meddela en liten grej som jag inte har nämnt här innan. Jag började nämligen på viktväktarna i början på januari. Kännde mig obekväm det sista och ville göra något åt det. Igår vägde jag mig igen och hade gått ner ytterligare 1kg! Så totalt 7,2kg på 8 veckor. Jag är väldigt nöjd och nu börjar det kännas på vissa kläder!

Ibland när man blir frestad eller sugen på nått är det inte alltid så lätt men jag har lyckats klara av det ganska bra tycker jag nog. Det gäller bara att planera rätt så kan man ju unna sig nån gång ändå!

Ha nu en härlig fredagskväll, för det ska jag ha!!

1 kommentar:

  1. ÅH va du är duktig Frida!!! GRYMT!! HEJJA DIG!!!! hoppas vi ses snart!!!!!! dock blir det nog inte på tis som bestämt :-( skit.. men nu är det irvins tur att vara sjuk... i gen.... vet inte om det är koppor på G eller om det är vanlig virusförkylning. Men han har feber och ont halsen.
    vi höres närmare
    kram

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)