lördag 26 december 2009

Fyndat och röjt!

Idag gick jag upp i tid så jag kunde åka iväg på REA!! Skattkammaren startade sin rea kl 9 i morses!! Det var halva priset på allt i butiken så då var det synd att inte åka dit i tid tyckte jag! Det blev en del bra saker! Fina molotröjor till båda i fleece, en NS tröja till Molly och ett par andra fina T-shirtar till barnen. Ja, just det ja...det blev även ett par stövlar till Molly från Katvig. Betalade 75kr för dem. De hade redan varit nedsatta till halva priset en gång! Nypriset var alltså 249kr! Det kallar jag fynd!! Molly tyckte nog om dem för hon har gått runt med dem inne halva dagen! :-)

Vi har även hunnit med en del annat idag! Jag körde in några lass med ved till pannkällaren! Sånt som måste göras när man eldar med ved!
Bus i snön har såklart hunnits med och ett rejält röj bland alla leksaker! Har fått rensat en hel del som vi ska åka och slänga och vi har även flyttat upp det mesta till respektives rum. Skönt och framförallt renare på golvet här nere!

Snart ska det bli god mat!! Hoppas bara at barnen vill lägga sig i tid så man kan få njuta lite för en gångs skull!! Det blir nömligen ryggbif, potatisgratäng och sallad! Mumsfillibabba!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)