söndag 6 december 2009

Andra helgen i december

Bara 2 veckor kvar till 4:e advent! Ååå så mysigt!
Idag har vi haft en härlig söndag!! Buster hade sin julavslutning med gympan! Vi var ute och lekte lekar och grillade korv!
Helt plötsligt ringde Tomten till gympaledaren! Han berättade att vi skulle gå in i klubbstugan och se om vi hittade nånting!
Alla barnen sprang in och var givetvis förväntansfulla!
Där fanns det ett brev. Det ligger en julkorg och väntar på er...men titta bakom den långa tallen med röd färg på. Där kanske ni hittar nått....
Alla gick ut igen och letade efter en tall. Ja, så fortsatte det i nästa brev...gå till det grå huset och leta under vedkubben. osv..
Sååå otroligt gulligt anordnat tyckte jag! Barnen hade ju kul länge med detta! Efter ett par till brev så hittade dem tillslut en julkorg med clementiner, skumhjärtan, slickepinnar och tablettaskar som de fick dela på!

Det var verkligen en lyckad dag speciellt för barnen! Frisk luft, mat, lek och godis från Tomten! :-) Kunde ju inte bli bättre!

Ikväll åkte jag iväg en sväng och scrappade en stund! Det är ju så jäkla kul! Tror jag ska använda de flesta själv men om man får en beställning så är det bara kul!
Blir ju ingen vinst på det men då får man bara mer att göra, vilket är såå roligt!
Här är dessa som jag gjorde nu ikväll!

4 kommentarer:

  1. Adrian hade oxå haft kul på avslutningen, lät jätte mysigt. Men, tråkigt att inte fler ställer upp och kommer när de fixar!
    Jätte fina kort du gjort.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Å, vilken mysig avslutning!!!
    Vart är du o scrappar? Längtar efter att scrappa igen.

    SvaraRadera
  3. Haha tack :D På freshmilk, dom hade den erbjudande koden på facebook. Jag gick precis med i deras grupp så hoppas på fler bra erbjudanden framöver ;) Gör det du med!

    SvaraRadera
  4. Hej vännen!
    Åh va fina kort du gjort!
    skicka ett till mig vet jag ;-) :-P haha!!

    pöss på dig

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)