torsdag 17 december 2009

Julshopping!

Idag åkte mamma, Mollyoch jag till Göteborg när jag hade lämnat Buster på dagis. Vi ville inhandla de sista julklapparna där. BR tyckr jag bokstavligen kan slänga sig i väggen! Tacka vet jag Toys R us!! DÄR kan man handla leksaker. Herregud vad mycket dem har!! Det är så bra organiserat där med tycker jag! Lätt att hitta det man söker.

Vi hann även med ett besök på IKEA och så blev det såklart en sväng till centrum också!! Finns ju så många roliga affärer! Men huamej vad kallt det var!! Flera minus och vinden bara yrde! Brrr...bra anledning, att gå in i många butiker!

Nu ska det slås in julklappar!! Griljera skinkan får jag inte glömma heller...inte så många dagar kvar till julafton nu! Om exakt en vecka så har nog barnen öppnat alla paket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)