lördag 28 november 2009

Julmarknad och fest

Nu har det verkligen varit fullt upp i några dagar! Men det är bara kul när det finns att göra!
I tordags kväll var jag hos min Linda. Vi var de flesta ur mammagruppen som träfades och åt god tapas, drack glögg, åt pepparkakor och hade det riktigt mysigt!
tack Linda för en väldans trevlig kväll!
I går träffade jag alla mina jobbarkompisar! Vi hade en utvecklingsdag i Annelunsvillan där vi pratade om möjligheter, våra problem och mål och hur vi kan nå våra mål! Ganska kul och intressant! Alla fick sig nog en liten tankeställare! På kvällen var vi iväg med Björns jobb på julbord i Fristad. Men det var tyvärr ingen höjdare. Glöggen var kall, maten var sodär... INTE särskilt mycket att välja på och långa långa köer bildades till de två små julborden som fanns. Det tig en stund för 500 pers att få sin mat!!!
Jag rekomenderas er att INTE åka på det julbordet!!!

Idag har jag vart själv hema dagen. Barnen har varit hos farmor och farfar sen igår fm eftersom jag behövde vara borta igår på dagen och även igårkväll.
Björn skulle surfa så han åkte till Varberg innan så jag har bara gjort det som jag har känt för! Jag gick på julmarknad i Åhaga, fixat lite ärenden, solat mm! Underbart!

Om ett par timmar ska jag iväg igen för då vankas det tjejfest hos min lillebrors tjej! Ska nog bli trevligt misstänker jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)