fredag 20 november 2009

Fredag kväll

Jaa, sitter i soffan och snart ska räkorna fram på bordet! Känner mig lite knepig i kroppen så jag är tyvärr inte så sugen...men jag hoppas det blir bättre snart.
Hela våran helg är nämligen fullspäckad med massa roligt!
I morgon ska Molly och jag iväg på babysim som vanligt! Därefter ska vi lämna båda barnen hos mormor för Björn och jag ska iväg och få ansiktsbehandling och aroma kroppsinpackning i ett par timmar! Ska bli helt ljuvligt!!! Komma iväg själva, bara njuta och bli ompysslade! Det är inte varje dag man gör det! På kvällen ska vi sen ut och käka nått gott tillsammans. En riktig heldag som jag ser fram emot mycket!

På söndag ska vi på dop! Har inhandlat en jättefin present i veckan! Hoppas bara lilla E tycker om den!! :-)

Så därför planerar jag att nå bättre snart som ni förstår!
Nu väntar IDOL!

2 kommentarer:

  1. Skönt med ansiktsbehandling! Det var jag och fick idag! Man känner sig sjukt ren ;)

    SvaraRadera
  2. Det lät verkligen härligt! va mysigt med en heldag i hop!
    Det ska jag och Kai ha på fredag. Vi ska på Idol Gbg och ut o käka och sova över på hotel.
    ha det så gott så ses vi snart hoppas jag!
    kram

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)