onsdag 11 november 2009

En liten brud som vet vad hon vill!!

Ja, så kan man beskriva våran lilla tjej här hemma för tillfället!!! Ibland vet jag inte var jag ska ta vägen! Hon e helt otrolig. Ibland helt underbar och mysig på alla sätt och vis men ibland väääldigt jobbig! Hon e på ALLT! Och då menar jag allt!!!

Bara de senaste dagarna har jag hittat henne på toaletten...helt blå om handen. Då har hon tagit upp "lukta gott grejen" som sitter i toaletten. Hon har rivit ur varenda blöja ur blöjpaketet. Ser helnöjd ut efteråt! Igår satt hon i tallrikslådan och lekte när jag kom in i köket, 5 minuter senare står hon och river ur Busters alla kritor och tuschpennor ifrån hans låda! Därefter klättrar hon upp på en av våra stolar och får för sig att sitta där en stund! HERREGUD!!!Vad ska jag göra med henne!! Tips?? Binder snart henne i ett snöre så får hon stå stilla på samma ställe varken hon vill eller inte!! :-)
Hon är ju överaktiverad. Sådan här var aldrig Buster. Han var så snäll och lugn och var nöjd med tillvaron! Pillade han på nånting och vi sa till, så rörde han inte det mera sen. Molly däremot pillar 10 gånger till efter att man har sagt AJ AJ till henne! Jäkla unge!

4 kommentarer:

  1. Gud va nöjd hon ser ut, där hon sitter :-) Kram Vickan

    SvaraRadera
  2. Instämmer helt med Vickan! Hon ser verkligen skitnöjd ut! JAG ÄR BÄST!!!!
    Kram mormor

    SvaraRadera
  3. Så söt där hon sitter i lådan :-)

    Jag gick utbildningen genom komvux, och den varade i 3 terminer. Den kostade inget förutom csn lånet.
    När jag slutade sa de att det inte skulle bli någon mer sådan utbildning, men man vet ju aldrig, så är du sugen så kolla upp det :-)

    Annars finns det ju florist skola i Alingsås, men den får du nog tyvärr betala själv.

    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)