måndag 16 november 2009

Det kliar

i fingrarna på mig nu!!! Är så otroligt sugen på att börja julpynta! Tycker det är så roligt och mysigt på alla sätt och vis! Att få dekorera med julblommor, ljus, band mm är ju bara såå kul!
När börjar ni julpynta?? Det är väl till 1:a advent man börjar...men jag hade gärna börjat lite innan.
var uppe på vinden innan och tittade på vad jag hade. Köpte lite roliga saker förra året inne på Hjärterum när det var rea! Inget jag ångrar nu!!

Idag har jag bokat in mig och en kompis på pysselkväll på Trandareds BlomsterDesign! Då visar de hur man binder kransar mm. Vi får glögg, pepparkakor och får pyssla hur mycket vi vill! *längtar*

1 kommentar:

  1. Åhhh, vad det låter mysigt!!! Jag har också faktiskt börjat få lite kli i fingrarna, jag tror adventsljusstakarna åker upp nästa helg, för jag vill göra det med lilleman och han är ju hos Mikko första advent!!!
    När är det pysselkväll på BlomsterDesign??? Det vore kul att hänga på om det är ok!!! Hoppas allt är bra med er!!! Kram

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)