tisdag 7 juli 2009

Knalleland och blåbär!

Ännu en dag är gjord. Idag åkte vi hem till min pappa på fm för att hälsa på. Har inte träffat honom på ett tag eftersom vi var i väg med båten.

Sedan åkte vi in till knalleland en sväng. Först köpte jag några fler kalsonger till Buster, eftersom det går åt nu när blöjan är borta på dagen!
Därefter träffade vi Vickan och Adrian och lät barnen leka i lekborgen en stund. Vi träffades en sväng igår också och de leker VÄLDIGT bra ihop! Kul att se dem så glada!

Sen blev det lite lunch på Sibylla. När barnen hade ätit klart så busade de en stund...sedan blev Buster tyst och satte sig litegrann för sig själv... Jag tänkte inte på det men sen slog det mig. - Skit också...du har han säkert bajsat. Mycket riktigt...det hade han ju såklart gjort.
Fick gå in på toaletten och torka och ta av både kalsingar och byxor. Tur att jag hade nya kalsonger under vagnen, men inga byxor så det var bara att springa och köpa! Himla bra att det är rea överallt!

Sen blev det lite presentshopping. Ett par som fyller år och en liten nyfödd tjej som vi inte har träffat ännu. Hittade ursöta kläder till henne!
Buster tyckte det var toppen att få gå runt och titta på leksaker. Men blev arg när det var dax att gå!

Ikväll när barnen hade lagt sig så gick jag in i skogen och letade efter blåbär. Hittade tyvärr bara 1 dl kanske. Men ska gå om ett par veckor igen, då har det nog hunnit bli mer.

Nu e det snart läggdax. I morgon väntar en ny dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)