torsdag 30 juli 2009

Gardiner!

Nu har jag satt mig ner en stund...känns som att det var i morses jag satt ner sist! Det har vart fullt ös hela dagen idag! I morses åkte jag iväg en sväng in till stan. Behövde handla lite och även köpa en gardinstång till sovrummet! Lämnade Buster hos min pappa så han fick vara där under tiden. Det tyckte han var jättekul!
När vi kom hem blev det matlagning och efter det kom min vän (C) hit så vi kunde sätta upp de nya gardinerna som hon har hjälpt mig att sy! Gud va snällt av dig! Tack snälla Du!!!!
Först satte vi upp den lilla kappan inne i Mollys rum. Jag hade köpt lite extra tyg så det fick även bli två kuddar i sängen och en lampskärm! Jag blev supernöjd med resultatet!

Likaså i sovrummet förstårs, det blev också kanonbra!! Där blev det också kuddar till sängen.
Ser mycket mer färdigt ut i vårt sovrum nu! Tänk vad lite textilier kan göra!



Så här mysigt hade barnen i tisdags när det blev fika på altanen!! Myspys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)