onsdag 15 juli 2009

Hemmadag



Dessa två små söta flickor satt på golvet hemma hos oss i förmiddags! Vi fick lite besök av Irvin, Elsa och deras mamma! Buster och Irvin lekte väl sodär ihop idag....men tjejerna satt nöjda och glada när de hade fått lite mat i magen!

Vi har vart hemma nästan hela dagen idag. Innan de kom slängde jag och Buster ihop en sockerkaka med hallon och rabarber! Sen förberedde jag lunchen. Man vet ju aldri om det kör ihop sig när det väl är dax. Det var nog tur... Jenny och jag letade efetr hennes teleon OCH bilnyckel i säkert 20 min. hihi....det är märkligt. Ibland har man lagt av sig hjärnan nånstans känns det som och glömt var man lagt den sedan. Kände igen mig väldigt väl!

När det var dax för köttbullar, potatis, brunsås och morötter en stund senare så åt barnen och jag med god aptit! Molly tyckte det var riktigt gott! Jösses vad hon åt! Buster fick vila en stund i sin säng sen och Molly somnade på studs i vagnen. Det som ut som F A N i köket men jag struntade i det och la mig en stund i soffan och somnade jag med!! Såå himla skönt!

Senare i em åkte jag in till stan en sväng. Gick till lekplatsen där pappa och Eva bor. Sedan handlade jag lite nödvändigt hem till kylskåpet medan barnen var kvar hemma hos Eva och lekte.

3 kommentarer:

  1. Hej på ER!
    Fin bild på Molly, har nästan en exakt likadan bild på Dig Frida i den åldern. Ni är så otroligt lika!
    Lika goa bägge två!
    Låter som att ni hade en trevlig dag igår!
    Ha det, kram mamma/mormor

    SvaraRadera
  2. HAHAHA!! ja den där hjärnan kunde också lika gärna varit nedpackad i en barnväska... herregud vilket liv det blev.. och Buster o Irvin var som katt och hund.. det går i perioder det där med hur de leker i hop. Söta bilder på våra småtjejor!! tack för god kaka så här i efterhand.. och sorry för kalabaliken som vi bidrog med.. ;-) hahaha!!!! kram

    SvaraRadera
  3. hihi...nä, för min del var det lugnt men jag förstord ju din stress!! Sånt e ju INTE kul!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)