onsdag 22 juli 2009

Ett bekymmer mindre

I helgen gjorde vi slag i saken och köpte oss en självgående gräsklippare. Våran åkgräsklippare gick ju sönder för ett tag sen så gräset hade hunnit växa rejält. Det gick nästan ända upp till knäna och jag kunde när som helst spy på det!! Sååå fult!
Istället för att lägga ner tid på att laga den gamla och inte veta hur länge till den skulle hålla så köpte vi denna maskin för att dessutom slippa klippa det själva! Ett bekymmer mindre!!
Han trivs bra hos oss verkar det som för han går runt och klipper hela tiden! Nu kommer det alltid vara nyklippt gräs hos oss! Härligt!


Idag har barnen och jag varit och hälsat på ett par nere i Skene! Det var längesen vi var där, så det var kul att ses! Buster ick en fin liten lastbil med sig hem därifrån. Han blev ju såklart överlycklig!
På vägen hem var jag ju bara tvungen att åka förbi Fritsla Tyglager. Hittade en fin löpare där från Nyblom & Kollèn som jag tyckte passade bra här hemma hos oss! Den passande brödduken fick också följa med!
Jag blir så glad när jag har köpt något nytt hem. Kul att göra det fint och man blir sugen på att gno rent överallt. Så nu e det snyggt och städat hemma för en gångs skull!! :-)


Måste bara innan jag avslutar visa er Mollys fina framtänder! De har vuxit ut ganska långt nu! Inga vampyrtänder längre nu!

4 kommentarer:

  1. Åh så fint det ser ut! Molly är så go och glad på bilden! KOmmer nog o hälsar på på torsdag!

    Kramis Mormor

    SvaraRadera
  2. Tack :D!

    Sorry att jag inte har hört av mig, men har tyvärr inte mått hundra och därav inte orkat ta tag i att höra av mig...
    Vi ska till stugan i 2 veckor nu, men jag LOVAR höra av mig när vi är hemma igen.

    Angående bakgrund så gå in här
    http://www.thecutestblogontheblock.com/
    Och när du hittar en fin bakgrund så står det precis hur du ska göra. Du kopierar html koden och klistar in det bland dina gadgets under html kod... hmm det lät virrigt men hoppas du fattar ungefär :-)

    Kram kram

    SvaraRadera
  3. så söt hon är lilla Molly!! riktig pudding! hoppas ni mår bra och att vi ses snart!! kramar

    SvaraRadera
  4. Hej vännen!! Det låter som om ni haft en toppenmysig dag!! Och vad söt Molly är nu med flera tänder också:-).
    Vad tråkigt att du inte mått riktigt bra, hoppas det inte är nåt allvarligt, du vet att jag finns om du vill prata!!!
    Kram kram på dig!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)