torsdag 5 augusti 2010

kök

Nu var det ett tag sen igen. Det är så mycket nu!! Kan inte slappna av alls längre. Svårt att somna på kvällarna för jag har 1000 grejer att tänka på hela tiden. Mycket nu inför bröllopet...bara 4 veckor kvar!

Härom dagen var jag och C på IKEA för att inhandla lite inför den 4 september! Det är det datumet som kommer bli magisk för oss!!
Jag köpte även lite småsaker så jag äntligen kunde göra i ordning i Mollys rum. Vi fick för ett tag sen en gammal spis, ho och ett litet skåp som inte användes längre! Tyckte det var kul att kunna göra nånting fint av det!

Ja, jag tror att både Molly och Buster är lika nöjd som jag!! Börjades såklart lekas med en gång!! Lämnade dem ifred igår em så de kunde leka en stund... de var i Mollys rum länge! Senare när jag gick in så fick jag förklaring på varför de hade lekt så bra ihop....vatten överallt!!!

Buster sa att de hade druckit vin och fikat!!! Söta de är!






1 kommentar:

  1. Åh så underbart lite kokvrå. Det var så mysigt. vad händer i September, du gör ju en nyfiken så man måste ju kika in flera gånger. Samt en väldig fin blogg med fina inlägg, ha en trevlig helg.

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)