torsdag 29 juli 2010

Innedag

Idag har jag varit inne och grejat nästan hela dagen eftersom det har varit riktigt höstväder ute! det har regnat nästan hela dagen...inget vidare alls.

Har fått gjort mycket i köket idag! Mitt favoritställe här hemma! Tur vi har ett rejält kök så man får plats att greja med allt på en gång. Jag lagade 2 maträtter (frös in den ena). Perfekt att ha matportioner i frysen när man åker till jobbet! Sedan bakade jag ett ljuvligt bröd som jag tänkte att vi ska ha i helgen!
Ett Tortanobröd fyllt med getost, valnötter och honung!! Ser fram emot att få smaka på det!! Mmm, var gott!

Min älskade vän Cajsa kom hit oxå så kokade vi vinbärsgele!! Vi plockade 6 liter vinbär igår men gjorde gele av ca 4 liter. Det blev bara 4 små burkar av allt det!! Tur man inte äter gele vare dag!! hihi

Ikväll blev det en liten tavla gjord också som min chef beställde igår! Hon valde texten och jag stämplade! Hoppas hon gillar den lika mycket som jag! :-)
Mitt Tortanobröd!


Hemmgjord tavla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)