tisdag 20 juli 2010

lite sen sist

Nu var det några dagar sedan jag skrev här på bloggen. Tiden bara rusar iväg. Vi har hunnit med att plocka jordgubbar och gjort sylt och helgen som var befann vi oss nere i Espevik igen!!
Ena kvällen åkte vi in till stan själva med Buster och lät Molly sussa under tiden! Kul att spendera lite egen tid med våran älskade Buster! Det var ju Whings and wheels på Getterön så det fick bli lite biltittande och så blev det även ett besök på campingen där våra vänner hade ställt upp husvagnen!
Buster och Neela lekte hela kvällen!! Cyklade, lekte i sandlådan, och busade!

I går började jag jobbet igen. Ja, nu var mina 3 veckor slut men vi är väldigt nöjda med vad vi har gjort och hunnit med. Vädret var verkligen kanon för det mesta, så det fanns inte mycket att klaga på!
Det brukar ju alltid kännas lite jobbigt att komma tillbaka efter semestern men denna gången var det bara sköna känslor!
Alla goa jobbarkompisar var tillbaka med positiv energi, glada, solbrända och pratglada!

Idag på förmiddagen åkte älsklingen och barnen ner till båten där de ska tillbringa ett par dagar. Björns semester fortsätter en vecka till. Jag jobbar...så jag stannar hemma!
Idag efter jobbet hade jag lite egen tid nere på stan. Det blev klipp och färg och ett par toppar till mig! Mmm, me like!!!!

Nu har jag suttit och bröllopspillat lite! Fått ett paket på posten med massa roligt som är till bröllopet! ÅÅÅ vad jag börjar längta! Ska bli det bästa dagen EVER!!! Har pratat med mamma i telefonen en lååång stund om en massa saker som också berör bröllopet. Mycket att tänka på...!! Men kul såklart!!! Det närmar sig... På fredag är det bara 5 veckor kvar!!

Ha det gott!

1 kommentar:

  1. Låter som ni haft en go semester! Bra det! :-) ja nu närmar sig bröllopet! KUL!! längtar också :-) ska bli såå roligt!!
    kramar till er
    (hoppas vi ses snart!!)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)