måndag 12 juli 2010

Vilken semester!!!!!

...och vilken kväll!!!
Sitter just nu på altanen och ser på när mitt hjärta skruvar ihop trappan på altanen! Klockan är strax 21 och jag sitter fortfarande i en ärmlös klänning med lite vin i ena handen!! Mmm, det är semester! Underbart med en sådan här sommar!!!

Vi har hunnit med mycket kul på våran lediga tid! Ett besök på Liseberg blev det förra veckan! Buster uppskattade det verkligen trots att regnet föll nästan konstant. Han åkte flumeride 6 ggr tror jag....det blev verkligen hans favorit!!!

Dagen efter åkte vi till Skara Sommarland. Det var kanonväder i 2 dagar med massa bad och plask för barnen!! ja, för våran del oxå förstårs!! Oj, vad vi badade och åkte olika rutchkanor. Även Buster och Molly åkte med på "vuxengrejer" utan att vara det minsta rädda!! Vilka vattendjur vi har!!! Buster skulle dyka hela tiden oavsett i vilken pool han var!!
Vi övernattade i campingstuga vilket var helt perfekt! Då kunde vi tillbringa en dag till där inne(eller ute..hihi)
Det kändes som vi var utomlands! Värmen och vattnet gjorde oss bortskämda!

Bjuder på lite bilder ifrån våra dagar!

Barnen åker Trummeliten på Liseberg

Buster ÄLSKAR Flumeride

Åker lastbil på Skara Sommarland


Buster dyker med sina gröna puffar på!

Molly gillade också rutchkanan!

1 kommentar:

  1. Heej! Men då såg jag rätt då, tyckte jag såg Buster men var inte säker :) Jaa den stranden är fin och perfekt badställe ja :) Har ni stuga där eller?

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)