måndag 16 augusti 2010

Bröllopsfest

I helgen har jag och älsklingen varit på Solö, precis utanför Norrtälje och firat min farbror och hans fru! De gifte sig för ett halvår sedan på Arlanda och nu var det dax för en fest!!! En mycket lyckad sådan!!

Vi hade sååå kul! Vi åkte utan barn eftersom det var ett barnfritt party! Det var kul att komma iväg på lite egentid! I fredags åkte vi tillsammans med min bror och hans tjej! En rolig bilresa med ett par stopp på vägen!

Själva bröllopsfesten var en väldigt trevlig tillställning! Vädret var helt och hållet på deras sida! Vi hade 27 grader och inte ett enda moln! Så härligt!
Först var det mingel och skumpa på deras fina brygga precis intill vattnet!
Där minglade även en trollkarl omkring och gjorde olika trollkonster för oss! Det var en riktig bra mingelgrej! Helt otroligt var vi blev lurade!

Därefter blev det bordsplacering. Alla herrar fick tilldelat en bordsdam på ett annorlunda vis!
God mat och dryck bjöds det på i mängder. Många roliga och fina tal hölls och sedan blev det dans till live band! Oj vad vi buggade och rockade loss!!
Det blev en sen natt!!!

Denna gången bjuder jag på ett par bilder!

Den finaste svägerskan!

Uppdukat till fest!

Jag rockar loss med min farbror
Min blivande make!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)