torsdag 19 augusti 2010

Min möhippa

var för 2 veckor sedan! Tiden springer iväg så tyvärr har jag inte hunnit skriva om det innan...men nu tar jag mig tiden! För ni är väl nyfikna antar jag!
Ja, vissa av er som läser var ju med och jag vill TACKA er än en gång för en oförglömlig dag!! Jag hade sååå kul!!

Allt började med att jag skulle åka till jobbet! Trodde jag...
Helt plötsligt stannade polisen mig. FAN va ordet jag tänkte på typ tusen gånger!!! Jag visste att jag hade kört för fort...
Jag skulle blåsa och sen ville han se mitt körkort! Det slutade med att jag fick följa med honom i polisbilen och åka till polishuset med handbojjor på mig! För jag fanns med i deras register sa han! Det hade varit flera stölder på mitt arbete sa han...det visste ju inte jag att INTE det stämde. Däremot sa jag flera gånger att jag inte hade stulit nånting!

Väl framme vid polishuset rullade han upp porten så vi kunde gå ut därifrån. Där utanför står hela gänget!!! 11 glada och underbara vänner stod där redo med skumpa och skrattade åt mig!!!

Ååååå vilken känsla det var!!! Jag släppte nervositeten med en gång och blev så glad av denna överraskning!

Sedan blev det frukost hemma hos mig tärna!! Där fanns det upphängt en massa snoppballonger med pinsamma frågor på! Givetvis skulle jag svara på detta och för varje svar fick jag ett klädesplagg! Tills lut såg jag ju givetvis förjävlig ut!! hahahahaha!! Men det bjöd jag på! En möhippa ska vara pinsam!! :-)

Därefter gick vi till blomsterdesign! En av mina favvoaffärer!! Där skulle jag binda en brudbukett av 20 ljusrosa blommor och lite grönt...precis som jag har beställt till min riktiga brudbukett!! Det var riktigt kul faktiskt!

Ja, i stora drag efter detta fick jag sälja snoppkakor, klippa kalsongettiketter, sjunga in en låt med Jill Jonssons låt "kärleken är" och vi fick dansa allihopa på Studio Danza!! Det var ju verkligen en höjdpunkt på dagen! Vi fick lära oss Chairdance! Vi dansade alltså lite erotisk dans med hjälp av en stol!! Skitkul hade vi!! Riktigt tjejigt!!

Efter detta passet var vi helt slut och svettiga! Så en välbehövlig dusch och lite upp piffande blev det!
På kvällen åt vi en fantastisk god middag på La Copita! Jag vet inte hur jag ska kunna tacka alla vännerna för denna dag! Jag kommer aldrig att glömma allt detta roliga och pinsamma!! :-)

Lite bilder från denna dag!

Nu hamnade alla kort tyvärr i fel ordning! men det får ni stå ut med! ;-)









5 kommentarer:

  1. Så mysigt de hade gjort för dig.
    Lycka till nu med resten av tiden innan dena stora dagen

    SvaraRadera
  2. Tack själv för en fantastiskt rolig dag, hade oxå super kul! Kram Vickan

    SvaraRadera
  3. hahahahah gud va roligt...du måste ju vart skit rädd....hoppas att allt e bra me dig. och lycka till me bröllopet ni kommer att få de underbart! många kramar fredrik!

    SvaraRadera
  4. Åvad roligt ni ser ut att ha. Härlig och rolig blogg du har. Lycka till med bröllopet. hälsn Malin

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)