torsdag 12 augusti 2010

Jag lever

men jag har bara inte tid att sitta och skriva på bloggen! Det är därför det är glesa inlägg!
Bröllopet närmar sig med stormsteg och mycket förberedelser krävs. Varje kväll är uppbokat med saker som tillhör just sådant!
Igår kväll fick jag håret uppsatt på prov!!! OOOoooooo vad nöjd jag kommer att bli den stora dagen! Min frissa är riktigt duktig!
Ikväll ska det bli en massa bröllopsplanering med mina föräldrar, bror, tärna och bestman!
Ja, det är många som blir inblandade på denna dag!

Lovar att beskriva min möhippa sen om det är någon som är intresserad... men inte just nu!
Hinner inte nu...

På återseende!

1 kommentar:

  1. Klart man är nyfiken vad dina vänninor hittar på din möhippa.
    Ha det gott *vink*

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)