fredag 27 augusti 2010

början av helgen

Idag har jag varit ledig hela dagen! LYX!! Känns ju annars som man bor på jobbet.
Men nu är det min tur att vara ledig hela helgen! Vi har en del inplanerat! Idag hade vi egentligen tänkt att träffa 2 härliga vänner till mig och deras barn dvs. Busters och Mollys kompisar! Men...jag kände mig inte riktigt hundra så jag valde att ställa in våran date för jag fick tid på vårdcentralen istället.

Jag hade bronkit och jag sa att jag MÅSTE vara frisk till nästa helg så jag fick en dunderkur med mig hem! Pencilin i 10 dagar och en rejäl hostmedicin!! Hoppas hoppas det hjälper! Kan inte minnas när jag åt medicin sist...är sällan sjuk. Typiskt att man ska bli det just nu!

För en liten stund sen vinkade jag hej då till min lilla snutta! Hon ska vara i stugan tills på söndag tillsammans med mommo! Molly var jätteglad när de åkte och tyckte nog att det skulle bli väldigt kul!!
Ååå, min lilla gumma! Hon börjar bli så stor nu! Pratar ibland 3 ords meningar t.om! På söndag blir hon 2 år! Inte klokt vad tiden går!!

I morgon ska vi ha en heldag med Buster!! Ska bli kul att få ge honom lite extra tid för sig själv! Det händer inte så ofta! Så nu har vi köpt biobiljetter till Toy Story 3 som vi ska se alla 3 i morgon och så ska lilleman få klippa sig oxå!

Ja, det blir nog en bra helg. Om en stund blir det getostlasagne och fläskfile! Vinet får jag ju hoppa över tyvärr...
Hoppas ni också får en go helg!!

Hälsn Frida

1 kommentar:

  1. Krya på dig vännen. Klart du är frisk till nästa helg!!! Getost lasagne...please kan man få receptet.
    Du anar inte hur mycket vi ser fram mot till lördag, ska bli så underbart roligt och mysigt. Vilken dag vi alla ska ha, inte mest ni!!! Kramar

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)