onsdag 28 april 2010

Tjejkväll med bubbel och choklad

Igår tog jag med mig kompisen och stack in till stan på kvällen! Det var ju ju tjejkväll på Hjärterum med bubbel, choklad och 25% på allt i affären! Det gick ju inte att missa!!
My God!! Vi gick där inne riktigt länge och bara myste!! Skulle kunna tänka mig att ta med hela affären hem!! Finns ju hur mycket fint som helst!

Det blev allt lite handlat även om jag egentligen inte skulle....men det går ju inte att låta bli!
Bla köpte jag en söt liten smultronplanta på båge och en liten krukhink som den får stå i! Sen blev det även en ljuslykta och lite annat!! Kul och skönt att få gå länge i sin favoritaffär utan barn måste jag erkänna!


2 kommentarer:

  1. O vad mysigt!!! Bokade du bord på loppisen förresten? Kramar

    SvaraRadera
  2. hej!!skit detta har jag missat totalt!!! lät väldigt mysigt!! hjärterum är ju som att kliva in en saga!!! så fina saker och sååå underbara detaljer, kan köpa allt!! håller helt med!! en favoritaffär!!hoppas allt är bra med er!! ska vi ses ngn dag?? jag är ledig fredagar som sagt o slutar tidigt på tis. bara att plingelinga om du är ledig el hemma tidigt!! kraaam

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)