fredag 9 april 2010

Äntligen helg!

Hej på er!
Lite uppdatering härifrån kanske!!
Här är allting bara bra. Är så lycklig över att det är helg och fint väder OCH jag är ledig!! Kan inte bli så mycket bättre!!
De flesta säger att ska bli runt 15-20 grader i morgon!! Riktig sommarvärme ju!! Gud så gött!!

Idag var det en stressig dag på jobbet. Många som behövde ha min hjälp med diverse saker!
Efter jobbet åkte jag en snabbis till en tjej som ska hjälpa oss med våra inbjudningskort till bröllopet! Jag hade gärna gjort dem själv MEN jag hinner verkligen inte!! Med två små barn som vill ha all uppmärksamhet, jobb och allt annat som hör vardagen till så tror jag det är det bästa valet! Tror de kommer bli riktigt fina!

När jag hade hämtat mina söta små busungar på dagis var vi ute i trägårn och lekte en massa!! Sparkade boll, hoppade stutsmatta och lekte i sandlådan!! Skönt med lite mysigt uteliv igen!! Krokusarna och snödropparna blommade för fullt såg jag också. Denna tiden är helt ljuvlig! Nu har mna allt framför sig!! Ja...då syftar jag på sommaren såklart!

Hoppas ni får en trevlig helg! Det ska vi ha!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)