måndag 12 april 2010

Plantering


Nu är det verkligen vår ute! Helt ljuvligt väder! Man blir på gott humör och jag får sådan lust att plantera en massa blommor att ha ute! Gjorde en söt plantering häromdagen i min zinkbalja som nu står ute på altanen. Sen hittade jag även denna härliga jumbokoppen i Fritsla härom dagen. Denna ska nog få flytta utomhus också men väntar lite tills det blir lite varmare!

Förresten, glömde nämna i förra inlägget att Elsas hem nu har vårkampanj! Det är fri frakt på det du beställer fram till sista april! Passa på!!!

2 kommentarer:

  1. HEj, och gud vilken söt blogg. Och vilken underbar kopp med fat, vart helt kär:D Vart är den köpt?

    Tänkte passa på att tipsa om en tävling på min blogg där du kan vinna "gott & blandat" paket från Tårtpinglan

    http://maddesmumms.blogg.se/2010/april/tavling-i-sammarbete-med-tartpinglan.html

    Kram
    Maddesmumms

    SvaraRadera
  2. Tack!! Vad glad jag blir!!
    ja, visst e den söt min jumbokopp! Den köpte jag i Fritsla på råvarulagret där! har aldrig sett någon sådan förut! jag kunde liksom inte låta bli!
    Din tävling är jag gärna med på! tack för tipset!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)