söndag 27 juli 2014

Tylesand

Hej!! Vilken härlig helg jag har haft!!
Började redan i torsdags när jag och 3 tjejer till åkte ner till tylesand för att gå på after beach!!
Jösses!! Men 29 graders värme och inte ett moln i sikte kunde det inte bli annat än bra!! 
Först sol och bad i Varberg innan vi drog neråt... 
Framme i Varberg lämnade vi av alla grejer och satte oss bland sanddynorna med lite dryck och nötter!! Fy fasen så mysigt det var!! Fullt med folk överallt som gick runt, satt i solstolarna, stod och pratade och njöt av att bara vara!! 





Vid 16 började after beachen!! Fruktansvärt mycket folk stod och njöt av vädret, folkkära artister då som Magnus Carlsson och Linda Bengtzing! Vi var alla på kanonhumör och hade hur kul som helst!! Linda kom fram med micken och givetvis sjöng jag med!!




Efteråt satte vi oss på stranden och pratade och bara myste en lång stund!

Gjorde oss sen i ordning inför en kväll på leffes!! Det blev en magisk solnedgång, och vi åt fantastiskt god mat! Sen var det trubadur, och senare annat riktigt bra live band! Alltså, herregud vilken galet rolig kväll!!! Riktigt utomlands känsla!! Fantastiskt roligt!! Detta kommer vi garanterat göra om fler gånger!!!



I fredags låg vi på stranden i tulesand nästan hela dagen!!! Herregud vad folk!!! Helt galet!!! Bara människor mellan 25 och 40 typ!!! Musik överallt som överröstade både den ene och den andre! Har nog aldrig upplevt en så mycket folk på en strand i Sverige innan!! 

Igår var jag ute och sprang igen! Sprang 5 km! Fick så jäkla ont i vaden igen... Haft ont i den ett tag. Fattar inte vad jag har gjort... Tror det är en blödning eller stäckning eller nått. Gjorde ett nytt försök idag. Sprang nu ikväll 5 km runt kyppe!! Fick mycket bättre tid än igår och det kändes bra men ont efteråt nu igen... Måste vila lite tror jag! Men har ju kommit in i ett flow nu så vill inte lägga ner!




1 kommentar:

  1. Åh så kul det låter! Ni har haft en riktigt kul helg låter det som! Härligt! Är så glad för din skull när du är på topp och har riktigt kul! Så ser jag bilden på dig och Magnus Carlsson! Wow! Hans röst, hans låtar, underbart bra tycker jag! Det gör mig glad att se dig så glad! Love you, mamma

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)