lördag 12 juli 2014

Torrevieja och sista dagen på playan

Hej!!
Mina dagar här nere börjar lida mot sitt slut. På måndag är det jobb och vardag igen. Då e min semester slut för den här gången. Men eftersom vi har så bra arbetstider så kommer jag vara ledig en hel del ändå... Så känns inte som nån panik att börja jobba igen... Nej,  faktiskt roligt!!

Igår låg jag på stranden i flera timmar!! Joggingrunda på morgonen! Klarade samma runda som innan på 30 min denna gången!! Idag var första gången denna veckan jag tog sovmorgon... Ooops!!
Men har ju tränat 5 pass gör i Spanien så tycker jag var värd lite sovmorgon!

Efter stranden åkte vi iväg till torrevieja!! Där var vi mycket  för flera är sedan, när mormor och morfar bodde i närheten. Så underbar den lilla staden!! 
Vi gick på strandpromenaden och mötte upp mammas ena kusin och hans familj. Tog en fika längs stranden och ett glas rosé i värmen var givet!

Gick sen bland stånden och tittade... Hittade en rolig present till Buster som jag vet han kommer älska!! Han fyller ju snart, min goa kille!! Ringde även och pratade med dem en stund i telefonen! Skönt att få höra deras röster!! Saknar dem nu!!

Stannade på ett ställe och pt middag! Lamm fick det bli!! Mmm, så gott!!!





Idag gick vi till flamenca marknaden som ligger här precis intill. Det ör marknad varje lördag! De säljer verkligen allt!! Kläder, frukt och grönt, nygrillad kyckling, blommor, mm




Stack sen iväg till stranden!! Herregud vad underbart det är!! Jag får aldrig nog!!!! Sista doppet i havet idag... För den här gången! Kommer garanterat beställa flygbiljetter hit till nästa sommar!! Då ska mina juveler få följa med!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)