måndag 7 juli 2014

Sightseeing och poolhäng

Hej!! Vilken underbar dag! Och än är den inte slut!!
Idag tog mamma med mig ut i en biltur och åkte runt lite för att visa mig olika platser! Shit så otroligt fint det är här!! Förstår ju verkligen att de stortrivs här! 





Vi åkte även till Zenia.... Tror jag det hette. Det är Spaniens 3:e största köpcenter!! Det är utomhus allting. Såååå sjukt fint!
Bara toaletterna var speciella!! :-)
Det fanns barntoaletter som var anpassade för små barn och även med mini pisoarer till pojkarna! Så gulligt!:-)

Otroligt mycket affärer givetvis! Eller närmare bestämt 150st!! En dag räcker inte till för att gå där!! De hade verkligen ALLT!!

Små minifontäner mitt iallt för att göra barnen glada!! Hit måste jag bara ta med Buster och molly nästa gång! De skulle älska detta!



Köpte inte så mycket idag... En bikini till Molly, 2 coola t-shirts till mig och ett par tränings shorts!

Hela em har vi legat vid poolen! Finns två olika poolområden där vi bor! 



Nu har jag bytt om till träningskläder! Väntar bara på mor som hämtar folk vid flygplatsen. Sen ska vi ut på en pw!

Ikväll blir det tapas!

Hej på er så länge!!

2 kommentarer:

  1. Ser härligt ut :-) ha en riktigt go vecka. Kram Vickan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Vickan!! Njuter för fullt!!:-) kram!!

      Radera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)