måndag 14 juli 2014

Hemma igen

Hej!!

Igår var mina sista timmar i Spanien! Tog det bara lugnt och packade ihop alla grejer. Åkte sen iväg till en affär för att handla med mig lite sangria, korvar och vin hem! Nör jag står och ska betala så hittar jag inte mitt visa kort!! Panik!!!!

Mamma skulle betala åt mig så länge men hon hade inga kontanter och hon kom inte ihåg sin kod på kortet så vi gick åka hem utan varor! Men mamma hämtade pengar och åkte sen och betalade så jag fick med mina grejer tillslut! Jag letade efter mitt kort och tittade på internetbanken!! Hittade inte kortet men inga pengar var heller tagna! Senast jag hade använt mitt kort var i Torrevieja vid bankomaten! Hmm... Fick spärra kortet och beställa ett nytt!! Jäkla skit... Ja ja... Det löste sig till slut iallafall!!

Hemresan gick bra och väl hemma packade jag upp allt på en gång!

Vill tacka er återigen mamma och Lars för en fantastisk vecka!! Haft helt ljuvliga dagar!!!

1 kommentar:

  1. Tack själv Frida! Det har varit så roligt att ha dig här hos oss! Många mysiga små pratstunder, nostalgiska utflykter och flera restaurangbesök! Kom snart tillbaka! Du ger så mycket energi så det kommer jag att leva länge på! Love you

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)