fredag 18 juli 2014

Mina älskade barn

Hej!!
Igår kom äntligen mina barn hem till mig igen! Hade inte sett dem på 10 dagar nu!! Har aldrig vart utan dem så länge!! Underbart att ses igen!! De fick lite presenter som var med hem från Spanien vilket var väldigt poppis!
Bikini, badshorts, söta små turkosa shorts och en Barca handduk!! Blev mycket omtyckt!!

Igår åkte vi till en strand i sandared med vänner. 
Supermysigt!!

Torsdagkväll i går ju! Självklart åkte barnen och jag in en sväng på stan! Gick och strosade lite, var i Stadsparken på den fina lekplatsen! Lärde dem hur man hoppade hage! Kommer ihåg när man själv var liten! Det gjorde vi ofta då! Barnen tyckte det var lika kul som jag tyckte då! 
Ken ring uppträdde igår, men tyckte inte det var någon höjdare. 


1 kommentar:

  1. Åh mina små godingar! Kul att grejerna blev så uppskattade! Det var härligt att ni ringde igår och att jag fick prata lite med dem! Men kom på en massa efteråt som jag ville fråga dem! Typiskt! Ringer på FaceTime istället! Härligt att ni hade en sån lyckad dag igår! Puss o kram mamma

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)