måndag 7 juli 2014

Sista veckan

Hej!! 

Tiden går fort när man har roligt , sägs det. Tycker det stämmer ganska bra!

I torsdags när vi kom hem från Getterön så åkte vi till Lillys 1-års kalas på kvällen. Hur kan denna söta lilla tjej redan vara 1 år? Den tiden har gått otroligt fort. Minns förra sommaren när hela familjen var på husbilsemester. Fick ett sms av Hannah att det antagligen var dags snart! 
7 veckor för tidigt har jag för mig. Hon var så pytteliten i början, men nu har Jon verkligen växt till sig! 
De bjöd på grillat med olika tillbehör! Mycket gott!! Sen fick vi jordgubbar! Mums!




Det var presentöppning också och Lilly fick flera fina grejer!! Denna ryggsäcken fick hon av mig och barnen!


Idag har barnen och jag sagt hej då till varandra. Var gråtfärdig när Björn KLM och hämtade dem. Tycker det ör så jobbigt, vet ju nu att jag inte kommer att se dem på ett tag. Eftersom jag ska till Spanien 1 v nu och sen jobbar jag långa dagar mån-onsdag så kommer de till mig först på torsdagen den 17:e. Känns som en evighet tills dess! Men vet att de kommer ha det bra med sin pappa. 

Ja, nu ska jag vara en vecka nere hos mamma och Lars!! Ska bli fantastiskt härligt att ses igen! Ska självklart bli riktigt kul att se hur de har det där nere. Vet ju att de stortrivs, så ska bli väldigt spännande att få se allt! 

Kommer bli en vecka fylld med härliga power walks, styrka, god mat, vin och massa sol och bad!!



Hann med en go runda hemma innan jag blev hämtad av mormor och morfar! Saknar träningen om jag inte rör på mig. 

Vill ni följa mig här nere? Glöm inte att ge mig en liten kommentar! Tar inte så lång tid, men betyder mycket!!

Kram Frida 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)