torsdag 10 juli 2014

Poolen och utflykt

Hej!! 
Mätt och belåten nu!
Har varit och ätit en god middag nu på banana tree! 3-rätters på en thai restaurang! Mycket gott!! Tog dessutom första ölen här nere!! Såå underbart gott med en kall öl i värmen! Tror det slår det mästa! 


Kan väl vara värd det efter att ha tränat varenda morgon än så länge här nere!
I morses gick jag ut själv vid 8 för mamma skulle iväg och jobba. Tog samma runda som vi har gjort innan. Då har vi gått på ca 45-50 min. Men i morses var jag snabbare... Sprang och gick snabbt och var tillbaka på 34 min!

La mig sen vid poolen eftersom de andra jobbade. 
Somnade i min solsäng! Gud så skönt det var!! Tänker såå på Buster och Molly! Mina små juveler! Tänk vad de hade älskat att bada och plaska här!! Nästa gång åker vi alla 3!!

I em åkte mamma och jag till guardamar. Riktigt kul att se det igen!! Det är en liten ort som min mormor och morfar bodde i för några år sedan. Sådan nostalgi att se det igen! Tog en glass vid strandpromenaden och fick där och strosade!! Solen gassade verkligen!! Underbart med värme och sol!
Satte oss på en uteservering och tog ett glas rosé sedan! Stackars mamma fick ta vatten eftersom hon körde!







2 kommentarer:

  1. Riktigt mysigt i eftermiddag!
    Puss o kram min goaste Frida!

    SvaraRadera
  2. Låter som om du har riktig semester och bara njuter, härligt! Kram Vickan

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)