tisdag 18 augusti 2009

Luftballong!

Jag som hade tänkt att blogga om mina nya fina höstblommor som jag har planterat idag men detta är klart mycket häftigare!!

Det ringde på dörren nu ikväll ca 19.00. Det var en äldre farbror som frågade om det gick bra att starta en luftballongsfärd ifrån våran äng! Ja, absolut sa jag!! Det får ni gärna göra. Gud va häftigt svarade jag!!
Buster blev ju såklart alldeles till sig!!!
Men det var lite drygt. Det tog en timma innan de kom iväg.

Buster har inte sovit nånting idag och var jättetrött nu ikväll så han hann tyvärr att somna innan det var dax. Gick in till honom för att se om han var vaken då de var redo där utanför men han sov så gott så jag ville inte väcka honom. Hade nog blivit svårt att somna om sedan, men han får se på en massa bilder i morgon. Här är ett litet urklipp!!!


2 kommentarer:

  1. ojojoj, så spännande!
    Så söt han är Buster när han står o kollar i fönstret! Så synd att han hann att somna innan! Men han får titta på alla kort i morgon!
    Vilket äventyr!

    ha en go kväll så ses vi i morgon!
    Kramis mamma

    SvaraRadera
  2. Nämen shit va häftigt!!!!!vilken grej!! synd Buster missade det, men jag förstår.. hade inte heller väckt.. då hade man väl haft en vaken 3åring hela kvällen sen ;-)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)