onsdag 19 augusti 2009

Bilder från idag!




Efter att Buster vart på dagis idag så åkte iväg på 3 -årkalas hos Heidi!! Det första Buster gjorde när vi kom dit var att ge presenten till Heidi och så sa han grattis och sen kramade de om varandra. hihi...söta de är, de små liven!
Det var ett trevligt kalas med mat och fika i solen!! Barnen hade jättekul ute på altanen!
Ååå vad jag är glad att ha träffat dessa vänner. Fortfarande lika trevligt att träffas. Tänk att det gått över 3 år sedan som vi såg varandra första gången med magarna i vädret!

Tack för idag Mia!

6 kommentarer:

  1. Ja det är riktigt kul att vi fortfarande kan hålla i hop!! och 2 barn var har vi nästan allihop med samma åldrar i stort sett, coolt faktiskt :-P ska bli såå kul den 9e okt!!! :-D :-D

    SvaraRadera
  2. Tusen tack för att ni kom idag Frida. Ni gjorde verkligen Heidis dag, hon har varit helt lyrisk hela kvällen här. Håller med om att det är super skoj att vi håller ihop...ni har verkligen förgyllt min mamma ledighet och jag kommer sakna våra träffar. Men vi får se till att träffas ändå. Den 9:e okt kommer bli toppen!!! Förresten jag o Heidi hade gjort godispåsar som vi glömde ge er...hon var jätte ledsen för att Buster inte fick sin :-( Många kramar

    SvaraRadera
  3. Eller hur måste vi träffas ändå!! Det finns aldrig några hinder...bara lite omvägar!

    Hhihi...stackars lilla Heidi som inte fick ge bort sina godispåsar. Buster hade blivit glad jag vill jag lova!

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. Hej! :) jag vet inte från vad faktiskt :) Jag har ju familjeliv, heter Starliiight där. Taack! :):) Dom har jag köpt på Tradera, bara att söka på mailingbags så kommer det upp massa olika. Hade bra!

    SvaraRadera
  6. Hej! Vilka härliga bilder =)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)