söndag 23 augusti 2009

Helgen som gått

Hur fort kan en helg gå egentligen??
Vi har väl i stort sett bara varit hemma och haft det lugnt och skönt.
I fredags kväll grillade vi och tittade sen på en film!! Riktigt skönt att sitta själva hemma i soffan. Ja, Buster var väl med en stund inpå kvällen men sen blev han så himla trött så då gick jag up och lade honom! Han somnade pladask...som vanligt! :-)

I igår var Molly och jag på första babysimmet för säsongen! jag var INTE sugen att gå dit med tanke på att hon iunte tyckte et var kul sist. Men nu var det rena motsatsen!! Hon plaskade och tyckte det var jättekul nu!! Ser fram emot nästa vecka!
Därefter åkte jag en snabbis till nyöppnade skattkammaren. Hittade en jättesöt liten mössa till Molly där!
På kvällen åkte vi till Björns kompis Erik och satt där och tjötade ett gott gäng och åt god mat.

Idag jobbade Bjlrn på förmiddagen. Trist, men så är det ibland. Under tiden bakade jag och Buster under tiden som Molly låg ute och sov i vagnen. Sen rullade jag köttbullar och lagade till en riktigt god lunch!!
Molly äter i stort sett bara lagad mat nu och tycker det är smaskens! Himla smidigt!
Vi åkte senare till Brorsan och Emma och tittade på deras nya lägenhet! Oj, vad jobb de har framför sig, men det blir nog väldigt fint! Minns hur det var när vi köpte våran lägenhet!!! hhihi
Men då hade vi ju inga barn...då hade man mer tid att greja! Eller...jobba ifred menar jag! :-)

Nu ikväll har Björn pillat lite med staketet till altanen. Han spikade upp lite provisoriskt så vi ser hur det kommer att bli! Vi har även hunnit med en förändring i hallen och tvättstugan nu med! Blir mer förvaring och bättre plats helt enkelt!! Väldans bra!!!

I morgon är det vardag igen...helgen går fort över

1 kommentar:

  1. Hej! :) Ja självklart går det bra, bara roligt! :) Jag köpte de molo settet på luckylittleme.se , men där kanske du har kollat? KÖP den lila klänningen säger jag bara, så fin!! :)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)