tisdag 25 augusti 2009

Fått gjort mycket!

Idag har jag hunnit med en del. Känns så skönt efteråt!!
Lämnade först Buster på dagis idag. Sen åkte jag och Molly raka vägen hem. Hon somnade ute i vagnen medan jag hängde tvätt! Perfa!!
Då var det bara till att röja upp inne och sen fram med dammsugaren och moppen! Det var välbehövligt!!
Sen har det bakats rosa fina maränger till lillans kalas som ska äga rum på söndag.
Tänk att lilla stumpan redan blir 1 år! Herregud vad den tiden har gått fort. Hon ammade ju nyss!! Nu gluffsar hon i sig samma mat som vi äter och går dessutom!
Mamma kom hit och gjorde mig sällskap till lunchen! Hon e så snäll så hon började måla åt mig i tvättstugan.
Jag har lääänge hatat det rummet. Såå fruktansvärt fult med 3 gula väggar och en röd vägg. Nu blir allting vitt!! Kommer bli STOR skillnad. Tack snälla mamma för all din hjälp!

Mormor och morfar kom även hit på besök idag! det blev fika ute på altanen. Skönt att kunna sitta där ute nu! Föresten all trall är du klart...staketet och trappan ska göras oxå men det är på gång.

Hämtade kläder från Me&I idag också
Äntligen kom de. Såklart man vill ha hem det så fort som möjligt när man har beställt.
Jag har inte provat kläderna på ännu men jag tror nog att det blir bra! Vem vet...fina kalaskläder till helgen kanske?! :-)

Beställde även bilder från extrafilm förra veckan. En hel del som skulle framkallas! Bla beställde jag två postertavlor på barnen som jag ska sätta upp i hallen! Blev kanonnöjd med resultatet!

2 kommentarer:

  1. Spännande med er tvättstuga :-) De tavlorna är så fina. Jag har ju också några på barnen men är redan sugen på att fixa fler :-) Pussa lilla Molly från oss sedan på den stora dagen. Tänk lilla Molly redan ett år. Att tiden får lov att gå så snabbt. MÅnga kramar

    SvaraRadera
  2. Hej gumman!
    Såklart jag hjälper er när ni nu har så fullt upp med alla projekt!
    Ska fixa den lilla gardinkappan snart också!
    Det kommer att bli en jättefin tvättstuga när vi är klara! Kul när man känner sig behövd!

    Vi ses i morgon igen!
    Puss mamma

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)