tisdag 4 augusti 2009

Dagis

Igår och idag har det varit inskolning på dagis. Igår var vi där från 9 till 10.30. Jag var med hela tiden. Buster tyckte det var jätteroligt och ville INTE gå hem.
Idag var vi där igen! Tiden var 9-11 idag men då försvann jag sista timman. Mamma hade tagit hand om Molly under tiden så att hon skulle få sova ifred en stund. Hon var jättetrött så det var snällt av den lilla mormoren! :-)
När Buster skulle få vara kvar själv på dagis åkte jag iväg och solade!! Herregud, vad skönt det var! Solade delvis för att det är fruktansvärt avslappnande och även för att få lite mer färg! (färgade håret igår, blev väldigt mörkt igen) Så vill ju inte se för blev ut till det mörka! :-)
Hur som helst...när jag kom tillbaka till dagis så hade Buster gått in, de var ute när jag åkte. Han och en fröken satt och läste saga i soffan!
Han hade givetvis bajsat i byxorna när jag var borta.
-Det får vi ta bort sa fröken
-Nä, mamma gör det sen sa Buster
-Nej, så länge kan vi inte vänta
SUCK...okej då!!!

Hihi!! Lite kul att få höra sånt!! Hoppas han lär sig snart istället att göra det på pottan!

I morgon ska han vara på dagis mellan 10-14. Helt själv!! Men det går säkert bra! Hmm...undra vad jag ska hitta på då!! En sväng på stan eller greja hemma??!! Vilka bekymmer!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)