måndag 19 mars 2012

vilket firande!!!






Tusen tack alla nära och kära som var med och gjorde min dag!!
Det var mycket förberedelser med mat, lekar, dukning mm men det var det värt!! En riktigt rolig och lyckad kväll!! Temat pensionär hade alla anammat och den ene såg roligare ut än den andre!! Kul när det blev ett sådant engagemang!!

När alla kom blev de bjudna på bål och sen fick de gå en tipspromenad. Frågorna handlade såklart om mig!! :-)
Sedan blev det mat, sång, lekar, presentöppning och dans!!

Att få så många otroligt fina presenter hade jag verkligen inte räknat med!! 3 st vackra halsband, ett från Thomas Sabo och de andra två från Alltling! Ett jättefint läderarmband, en glasskål med lock till min Kitchen Aid, jättefint fat från Gerbera och en bakform i samma märke, sist men inte minst ett rejält presentkort på Greta & Anna!!
Av min älskling fick jag ju en IPAD, underbar blombukett och på festen fick jag ytterligare en present. Ett tandemhopp!!!! SHIT!! Hur ska jag våga??!! Min älskling e galen...och väldigt givmild!
Jag är såååå nöjd med allt!!! TACK SNÄLLA ALLA DELAKTIGA!!!!




1 kommentar:

  1. Vilket underbart tema du hade på din fest!! Det ser verkligen roligt ut!! :-)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)