fredag 9 mars 2012

god kväll!

Hej på er! Snart läggdax för en trött Frida!
Har jobbat hela veckan och nu ikväll har det varit orentligt fredagsmys tillsammans med mina barn! Björn är ute och roar sig med jobbet! :-) Barnen och jag stack iväg och köpte pizza innan och även lite god dricka. Jag smakade lite på deras kebabpizza men jag gjorde i ordning lite annan mat åt mig. Jag åt broccoli, makrill, stekta champinjoner och tomater! Blev proppmätt!! :-) Lite Loka fick det bli till det.
Jag har faktiskt fuskat lite idag. Har ätit ett par chokladbitar! Första chokladen på drygt en vecka!! Inte likt mig!! Är faktiskt lite stolt!! :-)

I veckan har jag inte orkat träna varje dag (inklusive idag) Har varit kanonförkyld, så jag har verkligen inte orkat!! Men i morgon bitti ska jag bannimej träna igen. Får nog ta det lite lugnt eftersom jag fortfarande är snorig...

I morgon blir en rolig dag!! Först ska jag iväg och fixa mina naglar! Sedan ska jag till frissan och klippa och färga!! Senare ska vi på schlagerfest med hela familjen!! Det är Björns jobb som bjuder. Det blir både mat, kareoke mm! Ska bli skoj!

På söndag är mina mormor och morfar bjudna hit på middag! De vill fira min kommande 30-års dag! :-)

Trevlig helg på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)